Excel-mall

Jag postade igår glada nyheter att FamiljenGoja nått vårt första delmål, >100 000kr i aktieportföljen.


Vill passa på att tacka alla för de glada tillropen och lyckönskningarna, Twitter är fantastiskt och det är så roligt att vi kan #pratapengar tillsammans. Ni är alla mina aktiekompisar <3.

Det var också väldigt roligt att få så fin feedback på det som syntes av mitt försättsblad i mitt excelark, hela detta kan hittas i min senaste månadsrapport. Det var flera av er som bad om att få en mall, så jag har modifierat lite i arket så det funkar för de flesta, tror jag. Har lagt in förklaringsrutor i orange som bör göra det tydligt, men finns det frågetecken så hör av er. Bolagen får ni såklart byta ut till era egna.

Mall till excelarket (ladda ner och använd excel, det är inte gjort för google docs)



Lycka till!
//@SnackarGoja




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lite enkla excelknep

Utträde ur svenska kyrkan

Funderar på en Kexit